Aurkezpenak / Présentations / Presentaciones

admin
Site Admin

Re: Aurkezpenak / Présentations / Presentaciones

Mensajepor admin » 04 May 2011, 23:16

Hombre Txemon, dichosas las teclas...

Casi no necesitas presentación, pero como puede haber jovencitos barbilampiños como yo que no te conozcan, decir que Txemon del GEA es toda una institución de la espeleología vasca, particularmente conocido como implacable guardián de las bocas de entrada de las cavidades donde se desarrolle un rescate y/u/o simulacro del Euskal Espeleo Laguntza.

Un fuerte abrazo,

Oier (del ADES)

Silvi

Mensajepor Silvi » 05 May 2011, 12:44

Hola Txemon!
Personalmente, a parte de lo que ha dicho el "señor admin" añadiria: "gran guia de cavidades" :D

admin
Site Admin

Mensajepor admin » 21 Jun 2011, 08:36

Ongi etorri ba! Biba zuek!
Joxe Blanco nauzu, Laudiokoa, eta Takomano espeleo taldeko partaidea.
EEForoan parte hartzeko eskariaren arrazoia honako hau da: foro horretan pasa den astean gure taldearen gaineko komentarioa ikusi ostean, zuekin, hau da, Euskal Espeleologoen Elkargoarekin harremanetan jartzeko saioa besterik ez da izan. Taldea pasa den abenduan sortu genuen Burgoseko Losa bailarako eta Nerbioi Garaiko (Laudio, Amurrio,...) lagunen artean, eskualde hauetan espeleo jarduera mailan zegoen hutsunea betetzeko asmoarekin. Gaztela-Leongo federazioan erregistratuta egon arren, eta partaide gehienak euskaldunak izanik , hasiera-hasieratik oso begi onez ikusi izan dugu EEEn egiten duzuen lana eta nolabait, gure ekarpen apala egiteko irrika eduki ere. Horrexegatik, asmoa bakarra izan da (foroa leku egokiena ez izan arren): zuei jakinaraztea GE Takomanok interesa daukala EEEn ekarpenak egiteko eta hori posible balitz, zeintzuk izango litzateke eman beharreko pausuak. Arabako Gorobel mendilerroko 2 leize zulo ditugu topografiatuta eta egun, Bizkaiko mendigune ezagun batean, ari gara, prospektatze, exploratze eta topografiatze lanetan. Besterik gabe, zure arreta eta lana eskertuz. ondo ibili. Joxe

Eta zure galderiari erantzunda, EEE-ko partaide izateko prozedimentua inbestigatzera noia (nik be ez dakitt-eta...) eta datozen egunetan argitaratuko dogu, hamentxe bertan.
O

admin
Site Admin

Ongi etorri Urtzi

Mensajepor admin » 10 Oct 2011, 22:42

Aupa:
Urtzi Arteagoitia naiz, Takomano Espeleo Taldekoa eta euskal espeleo laguntzan partehartzailea ihazko atekonako simulakroan.
Agur bat

¡Oso ondo Urtzi! Eskerrikasko aurkezpenangaittik. Barruan hago.
O.

admin
Site Admin

Ongi etorri Eneko

Mensajepor admin » 20 Oct 2011, 14:36

Eneko Urrutia dut izena, 44 urtetakoa. Gaur egun ez nago federatuta. Orain dela 12 urte egon nintzen urte batzuetan GEMA taldean, nire seme-alabak jaio arte. Interesatua nago zuen foroan oraindik haitzuloei buruzko jakinmina geratzen zaidalako, eta parke naturaletako basozaina (Gorbea, Urkiola, Jorrios) naizelako. Interesa daukat espeleobd berriaren datu batzuk kontsultatzeko. Eskerrik asko.
Eneko Urrutia Sastre

Ia ba Eneko, jakinmin hori asetzeko aukeria dakaan. Ointxe momentuan emongo deuat pasua forora.
O.

admin
Site Admin

se presenta Iñaki (Haitzulo)

Mensajepor admin » 02 Feb 2012, 20:36

Se presenta Iñaki "Bufón", del Haitzulo:
Aupi gente!
Bueno pertenezco al Hatzulo,y me gustaria poder comparti momentos referidos al tema con vodotros.
Un saludo, bufon…

Pues... ¡a compartir tocan! Bienvenido.
O.

admin
Site Admin

Mensajepor admin » 28 Nov 2012, 07:31

Otro compañero del Haitzulo que se nos une. Bienvenido!
Hola gente!
Me llamo iñaki,vengo del haitzulo y nada,pues con ganas de aprender y pasarlo bien.
Salu2

O.

admin
Site Admin

Mensajepor admin » 28 May 2014, 22:22

Aupa majo, soy Ritxi del GAES, valídame la cuenta del foro cuando puedas.

Gracias por lo de majo ;-) Bienvenido al foro, estás en tu casa.
A comentar tocan!
O.

Gemakide 2

Mensajepor Gemakide 2 » 10 Jun 2014, 11:55

Iepa denori!!
Gema espeleologia taldeko Unai naiz.

TxerraGEA-AET

Mensajepor TxerraGEA-AET » 09 Feb 2015, 12:14

Kaixo,

Txerra naiz, Arabako Espeleologia Taldeakoa.

Soy Txerra del Grupo espeleológico Alavés.

un abrazo,

Volver a “Bienvenid@”